Breakout: Dark Prison játékteszt

2019. november 15.
74.1971
Advertisement
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Néha eskü, nem értünk néhány fejesztőcsapatot! Adott egy tehetséges brigád, akik képesek élvezetes harcrendszert készíteni, mindezt ráadásul olyan külső nézetes megoldás társaságában, hogy azzal kasszát robbanthatnának egy kis odafigyeléssel, csakhogy valamiért képtelenek normális körítést készíteni a zseniális ötlethez, mert nincs pénz, idő vagy kreativitás megfelelő történetet, világot és egyebeket írni hozzá, ami segítene elfogadtatni az emberekkel a művet.


Fikció? Bár az lenne, hiszen itt az élő példa, méghozzá a Latersoft legújabb alkotásának képében, mely Breakout: Dark Prison címmel bármi (is) lehetett volna, de sajnos biztos, hogy nem lesz, hiszen dacára az ígéretes játékélménynek, sajnos nem sikerült sem a történetből, sem a felépített háttérből elég emlékezetes dolgot kihozni ahhoz, hogy még évek múlta is emlékezhessünk erre a projektre. Pedig tényleg minden adott volt hozzá!

Breakout: Dark Prison játékteszt - 2. kép

Rögtön ott van például egy nagyon szuper kis játékmenet. A Breakout: Dark Prison a külsőnézetes akciójátékok műfaját erősíti, azon belül is leginkább a különféle fejleszthető képességekre épülő hack and slash akciózásokat, vagyis ha megjelenik pár ellenfél a színen, akkor jön az üsd-vágd nem apád megoldás. Alapvetően nem lenne ezzel semmi gond, de sajnos itt kezdődnek a bajok, így például a kamerakezelés egyenesen borzalmas lett - akadnak esetek, amikor egyszerűen semmit sem látunk -, és ezt még az irányítás hiányosságai is tetézik.

Túlzás nélkül sok helyen irányíthatatlan a Breakout: Dark Prison, különösen az olyan ellenfelek esetében, ahol szükségünk lenne például az ügyességünkre is, mert a legyűrendő fickó valamilyen különleges mozgásra kényszerít minket. Csakhogy hiába szeretnénk kitérni a támadásai elől, nem tudunk majd, mert totál káosz az irányítás, amit ráadásul a problémás kamerakezelés még jobban képes megfejelni, tehát hiába szerettük volna élvezni, nem sikerül majd.

Breakout: Dark Prison játékteszt - 3. kép

Pedig az alapok tekintetében a Breakout: Dark Prison jól indult. Egész derekas megjelenést sikerült összehozniuk például a készítőknek, de még valamiféle történetet is írtak, a főszerepben egy vírussal, egy arra immunis, elrabolt kislánnyal, valamint a bosszúra szomjas apukájával. Ezzel nem lett volna gond, csakhogy súlytalan lett az egész, mellékessé válik a sok szenvedés mellett, dacára annak, hogy tényleg mindent fejleszthetünk, cserélhetünk magunkon, és változatos képességeket használhatunk a harcban.

Ami totál képzavar még a játékban, az a túlélés kiemelése. Merthogy minden pályán gyakorlatilag túl kell élnünk a megpróbáltatásokat, de valójában semmi sem utal arra, hogy itt valójában egy túlélőjátékkal van dolgunk. Éppen ellenkezőleg, sőt mi több, valójában sajnos még a kapcsolódó PvP mód sem sokat javít a helyzeten, amiért tényleg nagy kár.

Breakout: Dark Prison játékteszt - 4. kép

Akárcsak a Breakout: Dark Prison-ért úgy nagy egészében, hiszen tényleg nagy dolgokat valósíthattak volna meg itt a készítők, ha az a volna ott nem volna. Merthogy a végeredmény sajnos erőteljesen középszerű, a hibákból kifolyólag pedig nagyon problémás is lett egyben. Nagy kár érte, nem kétséges, hogy mekkora csalódás lett.

A Breakout: Dark Prison elérhető itt: Google Play
5 hozzászólás

SamsungFan

4 éve, 8 hónapja és 25 napja

Nekem se adja annyira, de egynek jó. El lehet vele lenni.

válasz erre

Mendez

4 éve, 8 hónapja és 25 napja

Kár, pedig képekről kifejezetten bejövős.

válasz erre

Gólem

4 éve, 8 hónapja és 25 napja

Hát ez nagyon nem sikerült. szomorú smiley

válasz erre

Mordorer

4 éve, 8 hónapja és 26 napja

Kár érte. szomorú smiley

válasz erre

Direktor

4 éve, 8 hónapja és 26 napja

Nem igaz, hogy ilyen jó alapanyagokat ennyire el tudnak rontani. szomorú smiley

válasz erre