Combo Rush játékteszt

2018. május 09.
42.2621
Kapva kaptunk az alkalmon, amikor a Megaxus bejelentette, hogy Androidon máris elérhetővé vált Combo Rush című legújabb alkotásuk bétája, ezáltal még kiadás előtt lehetőségünk nyílt kipróbálni a játékot, amit ugyan nem vártunk nagy reményekkel, de azért örültünk a lehetőségnek. Pláne azért, mert most már tudjuk, sőt el is mondhatjuk nektek, hogy nincs sok értelme várni a végleges változatot, mert hiába az ígéretek, a végleges változat azért messze van tőle.


Persze félreértés azért ne essék, a Combo Rush nem egy rossz játék, csak megint túl sokat ígértek hozzá a készítők, ezáltal egy olyan kombó alapú akció RPG-t, amivel kapcsolatban abban reménykedtünk, hogy sok-sok lehetőségünk nyílik majd őrült támadások kivitelezésére, azonban csakhamar ráeszméltünk arra, hogy itt minden igyekezetünk ellenére sem tudunk majd ezen a téren különlegességet kinyerni a játékból.

Combo Rush játékteszt - 2. kép

Alapból ott elvérzik a dolog, hogy a Combo Rush-ban legfeljebb három színből, illetve formából tevődik össze egy-egy kombó, ezáltal támadáskor az lesz a célunk, hogy a képernyőn megjelenő három, négy, öt vagy még annál is több alakzatot egymás után folyamatosan le tudjuk nyomni a képernyőn lehetőleg úgy, hogy a legkevesebbet hibázzuk. Ha ügyesek vagyunk, jönnek a brutális kombók - ellenkező esetben csak laza csépelgetést látunk -, és komoly esélyünk van arra, hogy a szemben álló teremtmény lenyomjuk.

Dolgunkat számtalan apróság könnyíti, ezáltal például ha nagyon jól csinálunk valamit, akkor öngyógyító képességet indíthatunk be, de segítségül hívhatunk életerő italt is, sőt mi több, rendszerint nem is egyedül állunk a csatamezőre, hanem egy minket segítő teremtmény társaságában, aki velünk együtt fejlődik, hovatovább cserélgethető is annak fényében, hogy milyen teremtményeket tudunk feloldani magunknak, akikből egy rahedli áll majd a rendelkezésünkre, többségük pedig erős Pokémon-utóízt áraszt magából.

Combo Rush játékteszt - 3. kép

Apropó fejlődés, a Combo Rush részeként természetesen lehetőségünk nyílik majd a folyamatos fejlesztésekre, ezáltal két mérkőzés között tojásokat bontogathatunk, erősíthetjük karakterünk támadásait, kombóit, sőt növelhetjük életerejét is. A kutya pedig itt lesz elásva, hiszen hiába leszünk profi kombómágusok, szinte garantált, hogy soha nem tudunk majd olyan ütemben fejlődni, hogy ne kellene mellette mélyebben is belenyúlni a zsebünkbe azért, hogy pár valódi Mátyást átváltsunk némi in-game aranyra.

Persze az erőltetett költekezés kis túlzással a kisebbik rossz, hiszen a Combo Rush kapcsán nagyobb baj, hogy maga a játékmenet hamar unalomba fullad. Én személy szerint már a harmadik meccsnél halálra untam magam, mert nem volt pörgés, nem volt izgalom, de ami még nagyobb baj, ha nem költöttem eleget fejlesztésre, akár fejtetőre is állhattam, akkor sem tudtam nyerni. Ez pedig nekem el is vette a kedvemet a próbálkozástól.

Combo Rush játékteszt - 4. kép

A Combo Rush tehát bár egyelőre még csak béta, azért akadnak is bőven hibái a kiegyensúlyozottság terén. Ha a játék több in-game aranyat osztogat majd a fejlesztéshez, illetve egy kicsit pergősebbé teszi a harcrendszert a jövőben, akkor sokan megkedvelhetik, de ebben a formájában nem okoz túl sok kellemes percet. Persze kellemetlent se nagyon...

A Combo Rush elérhető itt: Google Play
3 hozzászólás

zsenikém

7 hónapja, 2 hete és 6 napja

Sajnos bármennyire is akar mást mutatni, ez egy tucatjáték.

válasz erre

Chico

7 hónapja, 3 hete

Pedig az alapanyag jó. Kár hogy elbaszták.

válasz erre

SamsungFan

7 hónapja, 3 hete

Mostanában nagyon belefuttok a **** játékokba.

válasz erre