Biztosan ti is találkoztatok már olyan mobiljátékokkal, melyeket sokan istenítettek, majd miután beszereztétek, csak ennyit kérdeztetek magatokról: mi a franc ez? Pontosan ez volt az érzésem a Draw Rider 2 kapcsán, melyet a korábbi első rész miatt sokan az egekig magasztaltak, azonban hiába próbáltam vele többször is szerencsét, nálam mindvégig egy végletekig idegesítő és kellemetlen alkotásként csapódott le.
Emiatt nem is tudtám megszeretni a Draw Rider 2-t, sőt mi több, számomra - és ahogy a fórumokat böngésztem, rajtam kívül még sokak számára is - az év egyik nagy csalódásává vált, aminek az oka nem más, minthogy egyszerűen irányíthatatlan és kezelhetetlen az egész. Az ugyanis rendben van, hogy a fejlesztők az egyensúlyérzékünket szerették volna próbára tenni benne, csakhogy kiegyensúlyozott és kellemes élmények helyett valami elképesztően idegesítő és kellemetlen végeredmény született.
Megesküszöm nektek, hogy mindent megpróbáltam, de a legtöbb esetben képtelen voltam arra, hogy egyáltalán felállítsam a karaktert - lévén ehhez is egyensúlyozni kellett volna -, ezáltal lassabb, de biztosabb haladást adott, ha a földön fekve köröztem a karjával, de bármennyire is szerettem volna, a helyzet akkor sem javult, miután felültem a kerékpárra. Itt ugyanis bár a haladás simán ment, de amint trükközni kellett volna...
Pedig a tartalom terén a készítők odatették magukat, hiszen van itt sztori mód, kapunk kihívásokat, de valójában mindegyik addig érdekes, amíg kipróbáljuk, hiszen vagy elakadunk és folyamatosan fejre állunk, vagy véresre zúzzuk magunkat valahol. Hogy ezek után kinek van kedve pályákat szerkeszteni és online játszani, azt inkább már ne is feszegessük...
A Draw Rider 2 elérhető itt: Google Play | iOS App Store