Draw Rider 2 játékteszt

2019. április 05.
59.8421
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Biztosan ti is találkoztatok már olyan mobiljátékokkal, melyeket sokan istenítettek, majd miután beszereztétek, csak ennyit kérdeztetek magatokról: mi a franc ez? Pontosan ez volt az érzésem a Draw Rider 2 kapcsán, melyet a korábbi első rész miatt sokan az egekig magasztaltak, azonban hiába próbáltam vele többször is szerencsét, nálam mindvégig egy végletekig idegesítő és kellemetlen alkotásként csapódott le.


Emiatt nem is tudtám megszeretni a Draw Rider 2-t, sőt mi több, számomra - és ahogy a fórumokat böngésztem, rajtam kívül még sokak számára is - az év egyik nagy csalódásává vált, aminek az oka nem más, minthogy egyszerűen irányíthatatlan és kezelhetetlen az egész. Az ugyanis rendben van, hogy a fejlesztők az egyensúlyérzékünket szerették volna próbára tenni benne, csakhogy kiegyensúlyozott és kellemes élmények helyett valami elképesztően idegesítő és kellemetlen végeredmény született.

Draw Rider 2 játékteszt - 2. kép

A Draw Rider 2 keretein belül ugyanis az lenne a cél - a feltétles mód nem véletlen, én ugyanis konkrétan az első pályát is alig tudtam teljesíteni, az is több órába telt -, hogy eljussunk a bicajunkig, majd azzal a legkülönfélébb trükkök végrehajtásával teljesítsük a pálya kihívásait. Ezzel csak egyetlen baj lesz: hősünkkel gyakran már a kerékpárig eljutni sem lesz túl egyszerű dolog, ezáltal sokszor úgy másztam le az emeletről - ez a kezdőterület -, mintha Max legalább egy hónapig abszinton élt volna előtte.

Megesküszöm nektek, hogy mindent megpróbáltam, de a legtöbb esetben képtelen voltam arra, hogy egyáltalán felállítsam a karaktert - lévén ehhez is egyensúlyozni kellett volna -, ezáltal lassabb, de biztosabb haladást adott, ha a földön fekve köröztem a karjával, de bármennyire is szerettem volna, a helyzet akkor sem javult, miután felültem a kerékpárra. Itt ugyanis bár a haladás simán ment, de amint trükközni kellett volna...

Draw Rider 2 játékteszt - 3. kép

Jött ismét a fekete leves, mert egyszerűen képtelen voltam arra, hogy egykerekezzek, vagy más olyan mutatványt mutassak be a bicajjal, ami lehetőséget adott volna a továbbjutásra. Ha néha össze is jött egy-egy ugratás, az rendszerint a véletlen műve volt, tehát bármilyen eredményt elértem, a tekerésen kívül semmi nem az én érdemem volt, sokkal inkább a szerencse műve. Ha ehhez hozzáveszem, hogy gyakorlatilag minden pálya olyan, mint egy idegesítő álomvilág, és mindenhol használni kell bizonyos trükköket, akkor nem túlzás azt állítani: a Draw Rider 2 majdhogynem játszhatatlan!

Pedig a tartalom terén a készítők odatették magukat, hiszen van itt sztori mód, kapunk kihívásokat, de valójában mindegyik addig érdekes, amíg kipróbáljuk, hiszen vagy elakadunk és folyamatosan fejre állunk, vagy véresre zúzzuk magunkat valahol. Hogy ezek után kinek van kedve pályákat szerkeszteni és online játszani, azt inkább már ne is feszegessük...

Draw Rider 2 játékteszt - 4. kép

Én elhiszem, hogy van benne kihívás, és hogy sokan szeretik kínozni vele magukat, de a Draw Rider 2 ebben a formában szerény véleményem szerint tökéletesen irányíthatatlan, emiatt nem is igazán érdemel több szót. Az év csalódása, hiszen egy szuper kis Trials-klónt vártunk tőle, de a végeredmény majdhogynem értékelhetetlen...

A Draw Rider 2 elérhető itt: Google Play | iOS App Store
2 hozzászólás

peter97

5 éve, 5 hónapja és 19 napja

Nem vagyok meglepve.

válasz erre

SamsungFan

5 éve, 5 hónapja és 19 napja

Kb ezt vártam tőle. Sajnos. szomorú smiley

válasz erre