Ferdinand: Unstoppabull játékteszt

2017. december 08.
50.8001
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Már lassan kezdünk hozzászokni ahhoz, hogy ha egy új film bukkan fel a láthatáron, akkor ahhoz szinte azonnal érkezik egy mobiljáték is, mintegy megtámogatva az alkotás megjelenését. Nincs ez másként az idei december sokak által várt animációs filmjével, a Ferdinanddal sem, ami annak rendje és módja szerint most megkapta mobiljátékos adaptációját. Hogy itt az elején lelombozzuk a kedveteket: bár ne kapta volna!


Az utóbbi időben ugyanis láttunk már sok-sok nagyszerű átiratot, azonban a Ferdinand: Unstoppabull sajnos nem tartozik ezek közé, hiszen a Koukoi Games mindössze azt a feladatot kapta, hogy készítsen egy olyan alkotást, ami bár felvonultatja a film karaktereit, és valamennyit azért el is árul a mű koncepciójából, de csak éppen annyit, hogy a rajongók alapozzanak vele egy kicsikét.

Ferdinand: Unstoppabull játékteszt - 2. kép

Vélhetően már ki is találtátok, hogy a Ferdinand: Unstoppabull nem egy 3D-s akció-kaland lett csupán egy újabb match-3 puzzler a sorban, amihez a készítők az ég adta világon semmilyen egyedi ötletet sem akartak megálmodni. Márpedig lehetett volna, de ők megelégedtek azzal, amit a stílusban korábban olyan sok alkalommal láthattunk már. Emiatt pedig szinte alig tudunk mit írni nektek a játékról, hiszen bármelyik hasonló műfajban fogant cím tesztjéből idemásolhatnánk a lényeget.

Persze nem követünk el efféle galádságot, ezért leírjuk röviden a tapasztalatainkat. A Ferdinand: Unstoppabull keretein belül minden egyes pályán - akad belőle szép számmal, ez tény -, az lesz a feladatunk, hogy Ferdinándot és jól ismert bandáját táncra bírjuk. Ehhez minden esetben egy vagy több bizonyos színből kell összeszednünk néhány pontot úgy, hogy a megfelelő színeket egymás mellé tologatjuk. Tehát semmi újdonság!

Ferdinand: Unstoppabull játékteszt - 3. kép

Ez pedig sajnos igaz nagy általánosságban a játék többi részére is! A pályák pontosan úgy bonyolódnak, mint máshol, a power-upok is pontosan ugyanolyanok, így érezhetjük azért, hogy nem mindig ugyanazt kell csinálnunk, de az egész annyira unalmas, hogy az ötéves fiam is letette a második pálya után, mert ezt korábban már sok-sok alkalommal átélhette, Ferdinándunk pedig nem az a tipikus szerethető karakter, ezt azért valljuk be gyorsan.

Bár a Ferdinand: Unstoppabull nem épít különösebben a többjátékos elemekre, még ranglisták sincsenek benne, azonban a készítők mégis megkövetelik benne, hogy a játék folyamatosan csatlakozzon az internethez. Alighanem ezzel a húzással rögtön el is vágták magukat a sikertől, hiszen az oké, hogy nincs benne semmi újdonság, de hogy még állandó WiFi is kelljen neki, az több a soknál.

Ferdinand: Unstoppabull játékteszt - 4. kép

Ha várod a filmet, és ismerkednél a karakterekkel, akkor a Ferdinand: Unstoppabull kellemes elfoglaltság lehet, de összességében annyi meg annyi egyéb nagyszerű mobiljáték készült már korábban ebben a műfajban, hogy konkrétan teljesen felesleges az egész.

A Ferdinand: Unstoppabull elérhető itt: Google Play | iOS App Store
4 hozzászólás

Mendez

6 éve, 10 hónapja és 27 napja

Utolsó mondattal egyet értek. Túl sok ilyen game van már. Egy kaptafa mind.

válasz erre

Chico

6 éve, 10 hónapja és 27 napja

Elleszek vele a buszon. mosolygó smiley

válasz erre

ferencziakos

6 éve, 11 hónapja

Hmmmm nem rossz, jó kis időtöltés lesz ez.

válasz erre

Femobilos

6 éve, 11 hónapja

De édes játék. mosolygó smiley

válasz erre