Már lassan kezdünk hozzászokni ahhoz, hogy ha egy új film bukkan fel a láthatáron, akkor ahhoz szinte azonnal érkezik egy mobiljáték is, mintegy megtámogatva az alkotás megjelenését. Nincs ez másként az idei december sokak által várt animációs filmjével, a Ferdinanddal sem, ami annak rendje és módja szerint most megkapta mobiljátékos adaptációját. Hogy itt az elején lelombozzuk a kedveteket: bár ne kapta volna!
Az utóbbi időben ugyanis láttunk már sok-sok nagyszerű átiratot, azonban a Ferdinand: Unstoppabull sajnos nem tartozik ezek közé, hiszen a Koukoi Games mindössze azt a feladatot kapta, hogy készítsen egy olyan alkotást, ami bár felvonultatja a film karaktereit, és valamennyit azért el is árul a mű koncepciójából, de csak éppen annyit, hogy a rajongók alapozzanak vele egy kicsikét.
Persze nem követünk el efféle galádságot, ezért leírjuk röviden a tapasztalatainkat. A Ferdinand: Unstoppabull keretein belül minden egyes pályán - akad belőle szép számmal, ez tény -, az lesz a feladatunk, hogy Ferdinándot és jól ismert bandáját táncra bírjuk. Ehhez minden esetben egy vagy több bizonyos színből kell összeszednünk néhány pontot úgy, hogy a megfelelő színeket egymás mellé tologatjuk. Tehát semmi újdonság!
Bár a Ferdinand: Unstoppabull nem épít különösebben a többjátékos elemekre, még ranglisták sincsenek benne, azonban a készítők mégis megkövetelik benne, hogy a játék folyamatosan csatlakozzon az internethez. Alighanem ezzel a húzással rögtön el is vágták magukat a sikertől, hiszen az oké, hogy nincs benne semmi újdonság, de hogy még állandó WiFi is kelljen neki, az több a soknál.
A Ferdinand: Unstoppabull elérhető itt: Google Play | iOS App Store