Bár az elmúlt években több mobiljáték is érkezett, ami a legendás Star Wars univerzumon alapult, azonban őszintén szólva egyik sem hagyott bennünk olyan maradandó élményeket, mint annak idején a KOTOR vagy éppen a Star Wars: Squadrons a közelmúltból. Ennek az oka alighanem az, hogy a többség vagy egyszerű match-3 puzzler volt, vagy valami más tucattermék, miközben mi prémium minőséget szerettünk volna a kis képernyőn is. Hogy álmunk valóra válik-e valaha?
Egyszer majd biztosan, de mostanság aligha van erre bármi reális esély, legalábbis addig biztosan nem, amíg nem hódítanak nagyobb teret maguknak a nagyobb költségvetésű mobiljátékok, azonban a napokban történt valami, ami egy kicsit beindította a fantáziánkat. Történt ugyanis, hogy a Zynga csapata a hírek szerint egy Star Wars mobiljáték fejlesztésébe kezdett, amiből akár még bármi lehet, éppen ezért elképzeltük, hogy ha rajtunk múlna, akkor milyen lenne álmaink Star Wars mobiljátéka.
Nagyot szólna a története
Ez a mi értelmezésünkben annyit jelent, hogy nem valamelyik Star Wars filmet kellene újra átélnünk benne, nem az ismert csatákról, eseményekről és egyebekről szólna, hanem egy teljesen új élményt adna nekünk, ezáltal egy jó íróra lenne szükség hozzá, hogy kiegészítse valamelyik vonalat. Az majdnem mindegy, hogy a filmek előtt, alatt vagy után játszódna a sztori, a lényeg az, hogy valami teljesen egyedi cselekményt kapjunk, amit már csak ezért is érdemes átélnie a rajongóknak.
A hangulatra nagyon odafigyelnénk
A Star Wars-sorozatnak nagyon jelentős sajátossága a hangulat, az atmoszféra. Sci-fi alkotásról van szó ugyan, de ha létezik fogyasztható és családbarát sci-fi, akkor ez az. Csodaszép tájak, hihetetlen, de mégis valóságosnak tűnő dolgok, különleges lények, fénykardok, jedik, űrhajók és idegen civilizációk kellenének ahhoz, hogy egy Star Wars mobiljátékot nagyon szeretni tudjunk. Ezen a téren azért Lucas szakértelme nem ártana, de mivel őt szinte esélytelen bevonni a munkába, ezért inkább olyan tervezőkre lenne szükség, akik képesek voltak kitűnően átvenni egy videojátékban a Csillagok háborúja univerzumának sajátosságait.
A játékmenet egyszerre lenne akcióban dús és taktikus
Persze az sem lenne mindegy álmaink Star Wars mobiljátékában, hogy milyen lenne a játékmenet! Erről azért elég alapos elképzelésünk van, és ha össze kéne foglalnunk röviden, akkor a KOTOR jelentené az alapot a világábrázolás tekintetében, a küzdelmeket a Forced Unleashed vonalán tudnánk elképzelni, de az egészet átszőné egy erőteljes taktikus megközelítés is, miközben természetesen az űrhajók és egyéb járművek, valamint a velük való harc sem hiányozna a sorból.
Lenne lézerkardozás, de lőfegyverekkel is hadakozhatnánk, építhetnénk vagy vásárolhatnánk hajókat, lennének fejlesztéseink, a küzdelmek pedig a látványosság és folyamatosság érdekében az érintőképernyő miatt részben automatizált elemekre épülnének, de rengeteg kombóval, fegyverrel és folyamatos frissességgel. Álom, édes álom, tudjuk...
Neked milyen lenne az igazi Star Wars mobiljáték?