Nemrégiben megtudtuk, hogy az Electronic Arts készül felvenni a kesztyűt az Activisionnel szemben, és a Call of Duty Mobile riválisaként csatasorba állítják a saját lövöldés franchise-uk kis képernyős változatát, a Battlefield Mobile-t. A bejelentés óta
fellőtték a Google Play-es adatlapot, néhány képet is láttunk már a játékból, illetve a Fülöp-szigeteken és Indonéziában elrajtoltak a korai Androidos tesztek. Utóbbiak nyomán éreztük magunkban a késztetést, hogy írjuk egy cikket arról, hogy mit várunk valójában a mobilos Battlefieldtől. Lássuk!
Méltó riválisa legyen a Call of Duty Mobile-nak
Kétsége ne legyen senkinek arról, hogy a Battlefield Mobile a Call of Duty Mobile vetélytársaként hivatott helytállni a piacon. Az Electronic Arts egyértelműen a riválisa sikerét látva igyekszik hasonló köröket futni mobilos platformokon, viszont ehhez nem elég az, hogy szimplán kiadnak egy Battlefield Mobile nevű játékot.
Már önmagában a címválasztás is azt sejteti, hogy ez lesz az a bizonyos nagy, definitív Battlefield mobiljáték, amit várunk, de ahhoz minőségben is fel kell érnie a Call of Duty Mobile-ban. Mind tartalmilag, mind játékmenetileg, grafikáról már nem is beszélve.
Hozza a grandiózus csatákat - ahogy azt megszoktuk a Battlefieldtől!
A Battlefield-játékok leginkább mindig kettő dologban tértek el a Call of Duty-tól: a grandiózus csatákban és a taktikus megközelítésben. Előbbi tulajdonképpen elengedhetetlen, ha egy Battlefield Mobile-ról beszélünk, ugyanis valljuk be, eléggé lehangoló lenne, ha kiszúrnák a szemünket 5v5 deathmatch-csel és hasonló kis játékosszámú módozatokkal.
Nyilván nem várunk el 64v64 ütközeteket, mint a most megjelenő, konzolos Battlefield 2042-től, viszont úgy érezzük, hogy mobilos berkekben legalább egy 16v16 kalibert el kéne érni ahhoz, hogy valóban grandiózus ütközetek részesévé tudjunk válni. Persze ehhez sokat hozzátesz a pályadizájn, a hangulat és miegymás, hogy valójában mennyire érezzük grandiózusnak a csatákat.
Ne lustálkodják el a tartalmi részleget
A korai képek alapján úgy fest, hogy a Battlefield 3-ban látott Grand Bazaar ismét tiszteletét teszi. Mi alapvetően hívei vagyunk annak, hogy abszolút jó tud lenni az, amikor nosztalgia gyanánt beemelnek néhány régebbi pályát, esetleg újrakeverik azokat, viszont félő, hogy az EA ellustulja a tartalmi részleget, és régebbi etapokból ollózzák össze a kontentet.
Ha az EA valóban nagyot akar durrantani, és szeretnék elhappolni a "lövöldekirály" titulust mobilon, akkor mindenképp oda kell tenniük magukat olyan tekintetben, hogy korábban még nem látott pályák, fegyverek, szituációk és egyéb finomságok kerülnek a játékba. Legyen egyfajta exkluzív érzete azoknak, amik belekerülnek a Battlefield Mobile-ba!
Az ördögi kettős: mikrotranzakciók, hirdetések...
Nem ördögtől való gondolat az, hogy egy mobiljátékban mikrotranzakciók és hirdetések legyenek, viszont egy Battlefield Mobile-nál utóbbi... hát mondjuk úgy, hogy nem látjuk egyáltalán, miként férne bele. Az egy dolog, hogy a Call of Duty Mobile-ban sincsenek, és így elég ciki lenne, de alapból méltatlannak érezzük egy ilyen címnél a reklámok felbukkanását.
A mikrotranzakciók meg... nos, nyilván lesznek, amivel semmi gond nincsen, szimplán tartunk tőle, hogy a pénzéhességéről ismert kiadó nem fogja tudni olyan baráti köntösben leszállítani ezt az aspektust, ami ne legyen tolakodó, és tényleg ne legyen hátrányban az, aki nem költi a saját pénzét a játékra. Bízzunk benne, hogy nem így lesz.
fellőtték a Google Play-es adatlapot, néhány képet is láttunk már a játékból, illetve a Fülöp-szigeteken és Indonéziában elrajtoltak a korai Androidos tesztek. Utóbbiak nyomán éreztük magunkban a késztetést, hogy írjuk egy cikket arról, hogy mit várunk valójában a mobilos Battlefieldtől. Lássuk!
'>