Meglepően gyakran találkoztunk az elmúlt néhány hónapban a Hero Wars nevével a Facebookon, ahol hirdetések formájában tolják elénk folyamatosan a harcos és a kobold kalandjait. A legtöbb ilyen hirdetésben az a cél, hogy különféle kardszerű szerkezetek zárják el az egyes pályarészeket, és a mi feladatunk, hogy megfelelő helyről, illetve megfelelő sorrendben húzzuk ki ezeket annak érdekében, hogy a goblin elpusztuljon, a herceg pedig megkapja kincsét.
Bevallom töredelmesen, ez a kis mini-játék - merthogy a Hero Wars nagyon nem erről szól - kifejezetten bejött nekem, így nagyon megörültem, amikor megláttam a Maze Thief Puzzle nevét, illetve koncepcióját, hiszen ebben az alkotásban csak ez a kardhúzogatós koncepció kapta a központi szerepet, így azt hittem, hogy megfelelő minőségben, pályák sokaságán át élvezhetem majd ezt az élményt.
Közben persze akadnak más kihívások is, hol csapóajtók, hol bombák, máshol múmiák nehezítik majd a dolgunkat, hiszen valamiféle egyiptomi hangulata van az egész alkotásnak, de olyan is lesz, amikor az időzítésre kell fókuszálnunk a cél elérések érdekében. Mint említettem, az indulás egy kicsit unalmas, mondhatni döcögős, azonban a tizedik pálya után azért kezd beindulni az egész, csakhogy itt kapunk egy akkora atyai pofont, hogy azt megemlegetjük.
Oké, később többet ígérnek majd, jön még tartalom, de tizenpár pályával kiadni egy mobiljátékot úgy, hogy egy-egy pálya alig pár másodperc alatt teljesíthető, az egyszerre lesz röhejes és felháborító! Nem is értjük, komolyan, hiszen demónak is felháborítóan rövid az egész, így hiába szerettük volna, ebben a formában inkább csak kiakasztott a vérnyomásunkat.
A Maze Thief Puzzle elérhető itt: Google Play | iOS App Store