One-Punch Man: Road to Hero 2.0 játékteszt

2020. július 10.
54.7681
Az utóbbi időben rengeteg anime emelkedett fel a japán ismeretlenségből a globális reflektorfénybe, melyek között olyan neveket találunk, mint az Attack on Titan, a One Piece vagy éppen a One-Punch Man, mely annyira beteg koncepciót ölel fel - kiforgatva a nyugati szuperhősös kliséket -, hogy már csak emiatt is érdemes a figyelemre. A rajongók ugyanis imádják az együtéses harcos kalandjait, amit mi sem bizonyít jobban más, minthogy sorban érkeznek a franchise támogatását szolgáló projektek.


Itt van rögtön egy újabb mobiljáték a sorban - amit megelőzött korábban egy másik, illetve egy kifejezetten kellemesre sikerült PC-s, illetve konzolos kaland -, noha érezhető már az első pillanatok után, hogy a One-Punch Man: Road to Hero 2.0-val ismét nem a keményvonalas réteget szerették volna kiszolgálni a fejlesztők. Mindez annak ellenére is igaz, hogy azért nem egy kezdő brigád vállalta magára a játékot, lévén az Oasis Games azért letett már egyet és mást az asztalra.

One-Punch Man: Road to Hero 2.0 játékteszt - 2. kép

Az viszont most már teljesen biztos, hogy nem a One-Punch Man: Road to Hero 2.0 miatt fogunk emlékezni rájuk, hiszen ha rossz éppenséggel nem is lett az alkotás, azért ennyire prűd, egyszerű és arctalan dolgot nehéz letuszkolni a torkunkon. Az animét kifejezetten imádjuk, ennek megfelelően relatíve sokat vártunk ettől az alkotástól, de a végeredmény egy halálosan unalmas clicker lett, amiben gyakorlatilag semmi dolgunk sem lesz a pályákon.

Hogy ez a pofátlanság netovábbja? Még annál is rosszabb, hiszen annyira nincs a kezünkben az irányítás, hogy amennyiben automatikus harcra kerül a sor, akkor nagyjából ugyanaz történik az adott helyszínen, mintha manuálisan menne minden, gyorsítani pedig nem lehet, mert ahhoz fizetni kell. Ez is milyen dolog már? Így tehát kis túlzással kapunk egy interaktív oldalnézetes bunyózást, aminek részeként csak akkor kell a képernyőhöz érnünk, ha valamelyik karakterünknek aktiválódik a speciális támadása.

One-Punch Man: Road to Hero 2.0 játékteszt - 3. kép

Hogy ennyi az egész One-Punch Man: Road to Hero 2.0? Vicces, de igen! Vannak a pályák, meg vannak a karakterek, mi dönthetjük el, hogy kiket állítunk pályára, és nagyjából ez minden. Persze a karakterek folyamatosan oldódnak fel, folyamatosan állíthatók a szolgálatunkba, ezen felül pedig fejlesztésükkel bíbelődhetünk, esetleg speciális felszereléseket adhatunk rájuk, de ezt a dolgot is elintézhetjük egy gombnyomással, ha csak nem fizetünk.

Merthogy lehúzni, azt bizony letudna a játék, noha mi ingyenes formában is élveztük nagyjából 5 percig, amíg rá nem jöttünk, hogy semmi befolyásunk sincs semmire, ennek megfelelően hiába akarnánk szeretni, a játék nem igazán enged minket közel. Pedig ott egy halom ismert helyszín, minden fontos karakter, a látvány is szuper, de a játékmenet egyenlő a nullával.

One-Punch Man: Road to Hero 2.0 játékteszt - 4. kép

Emiatt pedig maga a játék is. Fogalmunk sincs, hogy kinek készült, egyáltalán kinek merjük ajánlani a One-Punch Man: Road to Hero 2.0-t, hiszen az ismert karaktereken kívül tényleg semmi nincs benne, amiért érdemes lenne tapicskolni folyamatosan a képernyőt. Kár érte, mert amúgy egy zseniális mobiljátékot lehetne kihozni a játék alapján!

A One-Punch Man: Road to Hero 2.0 elérhető itt: Google Play | iOS App Store
4 hozzászólás

Mordorer

1 hónapja, 1 napja

Kb két percet volt a telefonomon. Fos.

válasz erre

Bencus86

1 hónapja, 2 napja

De jó hogy nem öltem bele egy percet sem.

válasz erre

Ronalddo

1 hónapja, 3 napja

Én ki se próbáltam, kb erre számítottam...

válasz erre

SamsungFan

1 hónapja, 3 napja

Kuka.

válasz erre