Skylanders: Ring of Heroes játékteszt

2019. március 06.
61.6031
A Skylanders-sorozat bár messze nem lett akkora sikertörténet, mint ahogyan azt az Activision szerette volna, azonban a több éven keresztül futott, gyűjtögethető figurákra fókuszáló széria így is egy kisebb kultusszá vált az arra fogékony korosztály között. Bár elég nehéz meghatározni, hogy a Skylanders pontosan kinek szól - hiszen gyerekek és felnőttek ugyanúgy jól szórakozhatnak vele -, azonban a franchise bőven megérdemelt még annyit, hogy legalább egy mobiljátékot összedobjanak hozzá.


Ez lett végül a Skylanders: Ring of Heroes, mely kapcsán már a megjelenéskor nagy kérdés volt, hogy miként szeretnék megvalósítani a fejlesztők. Biztosak voltunk benne, hogy műanyag figurákat nem fognak bevonni a buliba, hiszen ez mobilon nem pálya, de mivel mindig is ez adta a széria savát és borsát, ezért attól tartottunk, hogy nem tudnak majd olyan élményt fakasztani hozzá, ami nemcsak összetett, hanem tartós megoldásokkal is kecsegtet a rajongók számára.

Skylanders: Ring of Heroes játékteszt - 2. kép

Ma már tudjuk, hogy előzetes félelmeink részben alaptalanok voltak, hiszen a Skylanders: Ring of Heroes, ha másban nem is került az élre, a tartalom tekintetében igencsak ott van a szeren. Ennek megfelelően a jól ismert fantáziavilág összes ismert régiója megtalálható a sorban, miközben a fontosabb szereplők sem hiányoznak, ezáltal Spyro, Stealth Elf, Eruptor és megannyi más hős közül válogathatunk magunknak, méghozzá a manapság divatos módon: kártyás formában.

Szerencsére a kérdéses karaktereket azonban egyáltalán nem csak kártya formájában láthatjuk a csatamezőn, méghozzá olyannyira nem, hogy az összecsapások alatt térben is megelevenednek a szemünk előtt. Merthogy bár a Skylanders: Ring of Heroes szerepjátéknak lett titulálva, azonban ez a világ legnagyobb átverése, az egyes karakterek sokrétű fejlesztési lehetőségén kívül semmilyen RPG-elem nincs az alkotásban, sőt a legnagyobb sajnálatomra még a taktika is maximálisan kiveszett belőle, holott az első képek alapján amolyan Heroes-szerű körökre osztott csatározást vártunk tőle.

Skylanders: Ring of Heroes játékteszt - 3. kép

A Skylanders: Ring of Heroes keretein belül azonban szó sincs ilyesmiről, a harcok ugyanis egysíkúak, kiszámíthatóak, és Isten lássa lelkem, megpróbáltam megszeretni őket, valamint másként tekinteni rájuk, de túl könnyűnek, túl jellemtelennek bizonyultak. A készítőknek semmit sem sikerült áthozniuk a konzolos Skylanders-játékok varázsából, kizárólag a karaktereket, akikből egyszerre három szabadon választható lehet velünk a pályákon, hogy a segítségükkel lenyomjuk a többkörös küzdelmeket.

Az egésszel csak egyetlen baj van: lényegében nem is látjuk majd, mi zajlik éppen a csatatéren, mert a karakterek kis ikonjait bámuljuk folyamatosan, az állandó visszaszámlálást, hogy mikor és melyik képességgel támadjunk éppen, melyek sorrendisége teljesen mindegy, hiszen ha csak nem alszunk el a játék alatt, garantáltan mi győzünk majd folyamatos támadás esetén. A boss harcok esetében ugyan megizzadhatunk néha, de ha folyamatosan fejlődünk, akkor azok sem okoznak majd különösebb fejtörést.

Skylanders: Ring of Heroes játékteszt - 4. kép

Hiába vártunk tehát tőle sokat, hiába szerettük volna nagyon megszeretni, a Skylanders: Ring of Heroes ebben a formájában komoly csalódás lett. Imádtuk viszontlátni a képernyőn kedvenc karaktereinket, még fejlesztésükkel is szívesen bíbelődtünk, azonban az alkotás lényegeként beállított küzdelmek teljesen jellemtelenek és közönségesek lettek, pár kör után unalomba fulladnak. Kár érte...

A Skylanders: Ring of Heroes elérhető itt: Google Play | iOS App Store
5 hozzászólás

fonemaker

3 hónapja, 2 hete és 5 napja

Kár hogy nem a játék eredeti fejlesztői csinálták, így nagyon érződik rajta hogy tucatjáték.

válasz erre

SamsungFan

3 hónapja, 2 hete és 6 napja

Látványra szerintem nagyon jó lett!

válasz erre

peter97

3 hónapja, 2 hete és 6 napja

Már teszem is fel! Az alap játék jó volt pár éve, de elvesztettem egy idő után a fonalat. Egyszerűbb lesz így mobilon, bár hiányozni fognak a kis figurák.

válasz erre

ferencziakos

3 hónapja, 2 hete és 6 napja

Én azért leszedem, hátha. Régebben konzolon toltam amúgy.

válasz erre

Gólem

3 hónapja, 2 hete és 6 napja

De kár érte bakker. Remélem javítanak majd a felületen hogy jobb legyen.

válasz erre