Sprint Hero játékteszt

2018. április 13.
43.3901
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
A Pham My Man fejlesztői pár nappal ezelőtt nem kisebb hírveréssel vezették fel legújabb játékukat, minthogy a Sprint Hero garantáltan pofán veri az olyan semmiből érkezett és hirtelen nagy sikert arató mobiljátékokat, mint a Flappy Bird. Magyarán valami olyasmit terveztek a készítők, hogy alkotásukkal leigázzák a világot, csakhogy a számításukba egy apró, ám annál drasztikusabb hiba csúszott.


Történetesen az, hogy az arrogancia és a nagyképűség mögé sem egyedi ötletek, sem megfelelő programozói tudás nem társult, ezáltal hiába lenne alapesetben talán jó, sőt egyenesen kellemes a Sprint Hero, a korábbi kijelentések miatt egyszerűen képtelenek vagyunk szeretni. Persze ez azért jócskán a játék milyenségének is köszönhető!

Sprint Hero játékteszt - 2. kép

Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Sprint Hero-t közvetlenül a Shadowgun Legends után teszteltem, és konkrétan alig vártam, hogy visszatérjek a futurisztikus harcokhoz, illetve az év eddigi legjobb mobiljátékához, de kétlem, hogy egy befolyásolta hozzáállásomat a Sprint Hero-hoz, mely egy halálosan egyszerű élményt próbál lenyomni a torkunkon nulla tartalommal.

A játék lényege, hogy kis hősünkkel - történetesen egy nindzsával, de később más karaktert is választhatunk - nekifussunk, majd úgy ugorjunk, hogy közben egy kis szigeten landolhassunk, miközben levágjunk egy-két gyümölcsöt az ott növekvő fáról. A holt egyszerű koncepción annyit bolondítottak a fejlesztők, hogy fordítottak az irányításon, ezáltal a futás során kell rajt hagynunk ujjunkat a kijelzőn, és ugráskor elengednünk azt.

Sprint Hero játékteszt - 3. kép

A játékmenet nagyjából annyira egyszerű, hogy legfeljebb az ásítozás miatt ronthatjuk el, hovatovább amint sikerült ugranunk egyet, rögtön jön a következő ugrás, és így tovább egészen addig, amíg a játék úgy nem gondolja, hogy időzítésünk nem fért bele az általa kijelölt határokba. Ha ügyesek vagyunk, két gyümölcsöt szakítunk és plusz pontot kapunk, ha kevésbé, akkor csak egyet, de a továbbjutás így is biztosított.

Ezzel pedig nagyjából ki is merült a Sprint Hero lényege, hiszen bár a pályák folyamatosan nehezednek - például megmozdul a sziget -, ellenben maximum a hátterek változnak kicsikét, de ezt leszámítva semmiféle változatosság vagy különlegesség nem vár majd ránk, így nem is értjük, hogy honnan vettek akkora bátorságot a készítők, hogy beugassanak a Flappy Birdnek.

Sprint Hero játékteszt - 4. kép

Ami azonban történt, az megtörtént, a Sprint Hero kapcsán pedig kijelenthetjük, hogy hiába az ingyenesség, a nagy ígéretek, a végeredmény bőven a középkategória alatt helyezkedik el, ezáltal hiába szeretnénk szeretni, ez nehezebbnek tűnt, mint gondoltuk.

A Sprint Hero elérhető itt: Google Play | iOS App Store
5 hozzászólás

ferencziakos

6 éve, 6 hónapja és 18 napja

De még ****ul is néz ki! röhögő smiley Nem tudom mire menőztek vele. röhögő smiley

válasz erre

Chico

6 éve, 6 hónapja és 18 napja

Na jó egy Shadowgun után nem is meglepő hogy minden más **** egy ideig! röhögő smiley

válasz erre

SamsungFan

6 éve, 6 hónapja és 19 napja

Srácok kicsit túlhájpolták magukat... röhögő smiley

válasz erre

Mendez

6 éve, 6 hónapja és 19 napja

Komolyan mondom, kár érte.

válasz erre

fonemaker

6 éve, 6 hónapja és 19 napja

Pedig első ránézésre nem volt ez rossz...

válasz erre