The Room: Old Sins játékteszt

2018. április 25.
45.5021
Advertisement
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Bár elképesztően erősen indíthatták ezt az évet a mobiljátékok rajongói, lévén sorra érkeztek a jobbnál-jobb alkotások, azonban a Fireproof Games által megálmodott The Room-sorozat aktuális tagjára így is felfokozott izgalommal tekintettünk. Ennek az oka leginkább az volt, hogy a játék nem PC-s vagy konzolos gyökerekkel rendelkezik, hanem már a kezdetektől is mobilokra álmodták meg a fejlesztők, és itt sikerült egy olyan jelentős rajongótábort kialakítania, amire a mobiljátékok 90 százalékának nincs és soha nem is lesz kapacitása.


Nem véletlen, hogy az eddig megjelent összes The Room-epizód elképesztően nagy sikernek örvendett, és a fél világ felpezsdült, amikor lehullt a lepel a negyedik részről, mely újra csavart egy kicsikét a széria sajátosságain, méghozzá úgy, hogy közben sem a nagyszerű hangulata, sem sajátos játékmenete nem szenvedett csorbát.

The Room: Old Sins játékteszt - 2. kép

A The Room: Old Sins az elődökhöz hasonlósan már történetével képes volt levenni minket a lábunkról, lévén hősünk fülébe jut, hogy egy mérnök és a felesége rejtélyes körülmények között eltűnik, a nyomok pedig a páros padlására vezetnek, ahol rálelünk egy különleges babaházra, mely nem más, mint egy óriási, fejtörőkkel gazdagon megpakolt épület, ahol helyiségről-helyiségre, fejtörőről fejtörőre haladva kell rálelnünk először a kis házikó, majd apránként az eltűnt házaspár rejtélyére.

A játék a korábbi részektől megszokott rendkívül sötét, nyomasztó, helyenként már-már horrorisztikus atmoszférát tárja elénk, miközben a játékmenet egy fikarcnyit sem változott az évek során, ezáltal az alapokat még mindig a klasszikus point and click kalandok adják, csak a párbeszédek és az irányítható történet helyett itt kizárólag az összetett fejtörőkön van a hangsúly.

The Room: Old Sins játékteszt - 3. kép

Bár utóbbi állítás az első akadályok legyűrésekor még nem igazán állja meg a helyét, lévén a The Room: Old Sins kezdetben csak felvezeti, hogy miféle alapokra is építkezik majd a későbbiekben, így bár a "szedd össze ezt, használd azzal, majd kapsz egy másik valamit, ami jó lesz később" alapelv a játék végéig megmarad, azonban egyre több alkotóelem, valamint egyre összetettebb kihívások egész sora vár ránk, amihez interaktívan kihasználhatjuk a környezetet, ami rengetegszer egy-egy feladat alapját is képezi majd.

A The Room: Old Sins tehát nem találta fel a spanyol viaszt, összességében ugyanazt kínálja nekünk, mint a korábbi részek, csak itt egyetlen helyen, egy hatalmas babaházban kutakodunk és okoskodunk majd fergeteges hangulat társaságában. A játék minden téren a prémium kategóriás kalandokat idézi fel előttünk, legyen szó akár a megjelenésről, akár a tárgyhasználatról, a dolgok kombinálásáról, az összetett fejtörőkről, vagy éppen a kiegészítő játékelemekről.

The Room: Old Sins játékteszt - 4. kép

Talán az irányítás az egyetlen, amivel kapcsolatban a The Room: Old Sins lehetne egy kicsit rugalmasabb, hiszen ezen a téren picikét akadozó teljesítményt kínál, de minden más tekintetben egy zseniális kaland, egy vérbeli thriller lett a sorban. Ha van rá pénzed, feltétlenül szerezd be, nem fogod megbánni!

A The Room: Old Sins elérhető itt: Google Play | iOS App Store
4 hozzászólás

peter97

6 éve, 5 hónapja és 6 napja

Igen kiváló játéknak tűnik de nekem elég drága. Várok vele.

válasz erre

ferencziakos

6 éve, 5 hónapja és 7 napja

Megvárok egy 50%-os leárazást és be is rántom! mosolygó smiley

válasz erre

SamsungFan

6 éve, 5 hónapja és 7 napja

Egész komoly játék, tiszta PC. meglepett smiley

válasz erre

Chico

6 éve, 5 hónapja és 7 napja

Ennyit sajna nekem nem ér meg egy próba. szomorú smiley Majd valami akcióban jó lesz ez.

válasz erre