Nagy reményekkel vetettem bele magamat a World of Drones War on Terror tesztelésébe, hiszen valljuk be őszintén, nagyon ritkán érkezik olyan mobiljáték, amelynek a középpontjába drónok kerülnek, és azokkal nem oldalnézetből, hanem teljes 3D-s környezetben bohóckodhatunk. A Wardox csapata azonban most meglépte ezt, és készítettek nekünk egy ígéretesnek tűnő alkotást, aminek azonban megint csak nagyobb volt a füstje, mint a lángja, hiszen bár az alapötlet jó, a megvalósítás már nem igazán.
A World of Drones War on Terror lényege ugyanis az, hogy egy nagyon jól felszerelt hadsereg drónpilótájaként különféle bevetésre kell indulnunk a világ számos pontján, ezáltal egy speciális, jól felszerelt és páncélozott harci drón segítségével nekiiramodunk, és 17 izgalmasnak beállított küldetésen keresztül a terrorizmus ellen harcolunk majd. Ez tehát az alapkoncepció, ami majdhogynem hibátlan, azonban csak majdhogynem, hiszen a megvalósítással akadnak gondok. Nem is kevés...
A cél ugyanis minden esetben az, hogy kis drónunk célkeresztjébe befogjuk az ellenfelet - ez természetesen automatikus -, majd addig tartsuk a mancsunkat a kiválasztott fegyveren, amíg az fel nem robban. Már itt belefuthatunk lehetetlen dolgokba, mint például az, hogy egy egyszerű gépágyúval ugyanúgy elrendezzük a páncélosokat, mint a gyalogos egységeket, de hogy minden esetben ugyanazt a metódust, ugyanazokat a manővereket követjük, drónunkkal pedig sem mélyebbre, sem magasabbra nem tudunk repülni, az már egy kicsit gáz.
Persze minél ügyesebbek vagyunk és minél előbbre jutunk a ranglétrán, annál több fejlesztést vehetünk majd kis repülőnkre, ezáltal erősebb páncélt, jobb fegyvereket és a többi, amivel jobbá tehetjük a gépet, de ezzel csak egyetlen gond van: sokat kell szenvedni ezért. Persze dolgunkat megkönnyíthetjük, ha elköltünk egy kevéske pénzt a bankszámlánkról, de annak a pénznek talán sokkal jobb helye is lesz ennél. Persze kinek a pap, kinek a paplan ugyebár.
A Batman: Arkham Underworld elérhető itt: Google Play | iOS App Store