Az App Annie által szolgáltatott adatok szerint a mobiljátékokkal kapcsolatos fogyasztói kiadások 2021 első negyedévében elérték a 22 milliárd dollárt, illetve a játékokon keresztüli bevételek többsége az App Store-ból származott, mégpedig 13 milliárd dollár képében.
Ez éves szinten 30 százalékos növekedési rátát jelent. Eközben a Google Play 35 százalékos emelkedést mutatott, mivel 2021 januárja és márciusa között 9 milliárd dollárt termelt a digitális áruház.
Összességében az összes játék és alkalmazás fogyasztói kiadása 32 milliárd dollárt ért el az első negyedévben, ami 40 százalékos növekedést jelent éves összevetésben. A legjövedelmezőbb címnek a Roblox bizonyult, majd utána a Genshin Impact következett. Bevétel tekintetében a top 5-ös listát a Coin Master, a Pokemon Go és a Honor of Kings zárta.