Csak idén már közel 27 milliárd dollárt költöttünk mobiljátékokra

2018. július 18.
2.0321
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
A Sensor Tower csapata nyilvánosságra hozta a legfrissebb statisztikákat arról, hogy milyen sok pénzt is költött el idén az emberiség csak mobilos applikációkra, így kiderült, hogy 2018 első felében majdnem 27 milliárd dolláron állt meg a számláló.

Ez összességében majdnem 30 százalékos emelkedésnek tekinthető a tavalyi év hasonló időszakához mérten, az összes - tehát játékos és nem-játékos szoftverekből származó - 34,4 milliárd 65 százalékát, azaz 22,6 milliárdot pedig csak az App Store termelte, de a Play Áruház 11,8 milliárd dolláros bevétele is növekedés az előző évhez mérten.

A legnagyobb bevételeket természetesen idén is a mobiljátékoknak köszönheti az iparág, ezáltal 26,6 milliárd dollár származott csak kedvenceinkből, a legtöbb pénzt pedig a Tencent-féle Honor of Kings, a Mixi Monster Strike-ja, valamint a Fate/Grand Order hozták.

A játékok mellett a Netflix és a Tinder termelte a legtöbb pénzt, a legnagyobb számban telepített nem-játékos applikációk között pedig sorban a Facebook, a WhatsApp és a Messenger voltak a nyerők.
2 hozzászólás

Mendez

6 éve, 2 hónapja és 8 napja

Amilyen áron mennek a játékok, nem is meglepő... szomorú smiley

válasz erre

peter97

6 éve, 2 hónapja és 8 napja

Az milyen durva! meglepett smiley

válasz erre