Egy tanulmány szerint a mobiljátékosok többet játszanak és költenek, mint a konzolosok

2017. június 22.
6.6361
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Érdekes kutatást hozott nyilvánosságra a Flurry Analytics csapata a mobiljátékosok kapcsán, aminek köszönhetően több szempontból is egyértelműsítésre került, hogy a kiadók miért szentelnek egyre nagyobb figyelmet a mobilos platformoknak.

Kiderült ugyanis, hogy bár a mobiljátékosok hetente kevesebb alkalommal, ámde sokkal hosszabb ideig játszanak, mint a konzolosok, és többet is költenek játékra, legalábbis azokban az országokban, ahol a mobilos piac kimagasló népszerűségnek örvend.

A tanulmány szerint a világ öt leginkább mobiljáték-orientált országa az USA, India, Kína, Brazília és Oroszország, akik a globális piacnak az 50 százalékát adják. Érdekesség, hogy a statisztikák alapján határozottan nőtt mobilokon a komolyabb játékok iránti kereslet, így az utóbbi két évben drasztikusan csökkent a casual és az árkád játékok utáni érdeklődés, miközben egyre többen döntöttek a stratégiák és a versenyjátékok mellett.

A Flurry Analytics még egy nagyon érdekes dologra rámutatott, miszerint a képernyőméret alapjaiban határozza meg a mobiljátékokkal töltött idő hosszát, ezáltal míg egy játékkal általános telefonokon átlagban 383 percet töltenek el a rajongók, addig a nagyobb kijelzővel rendelkező táblagépeken ugyanezzel az alkotással már 623 percet.
nincs még hozzászólás