Már 60 millió dollárt termelt megjelenése óta a Super Mario Run

2018. július 03.
8.8261
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
A Super Mario Run összességében messze nem lett egy akkora sikertörténet, amekkora lehetett volna, hiszen a Nintendo a közvéleményre fittyet hányva fizetős címként hozta el Androidra és iOS-re is a játékot, ami azért ennek ellenére is termelt nekik pár milliót.

A Sensor Tower legfrissebb beszámolójából megtudtuk ugyanis, hogy két év alatt 60 millió dollárt hozott a Nintendo számára a Super Mario Run, aminek 77 százalékát ráadásul iOS-en teljesítette, ami két dologból kifolyólag sem meglepő.

Egyrészt ugyanis Mario első mobilos kalandja legalább 6 hónappal előbb megjelent az App Store kínálatában, másrészt pedig az anyagiak tekintetében az iOS-re is elérhető játékok rendre jobban teljesítenek, mint Androidos változataik.

Érdekesség, hogy a Super Mario Run pénzt is költő játékos bázisának csak a 43 százaléka az Egyesült Államok területén él, de 17 százalékra tehető a japán rajongók mennyisége is.
3 hozzászólás

fonemaker

6 éve, 3 hónapja és 16 napja

zsenikém írta:
Sosem értem miért fizetnek ki emberek ennyi pénzt ilyen játékbeli előnyökért...
Mert vagy bénák, vagy lusták normálisan játszani. Illetve itt nem is elkerülhető a fizetés, mert első pálya után fizetni kell ha jól emlékszem.

válasz erre

zsenikém

6 éve, 3 hónapja és 16 napja

Sosem értem miért fizetnek ki emberek ennyi pénzt ilyen játékbeli előnyökért...

válasz erre

Mendez

6 éve, 3 hónapja és 16 napja

Uhh szép összeg meglepett smiley

válasz erre