Még mindig több bevételt termel a Candy Crush, mint a Fortnite vagy a Pokémon GO

2019. január 11.
1.7341
Továbbra is aranytojást tojó tyúkként kezelik az Activision berkein belül a King által fejlesztett Candy Crush című mobiljátékot, a kérdéses match-3 puzzler ugyanis bődületes pénzeket termel a kiadónak.

A Sensor Tower legutóbbi jelentése szerint csak tavaly 1,5 milliárd dollárt generált a franchise, aminek 63 százalékát a Candy Crush Saga, avagy a széria legrégebbi tagja egymaga hozta össze, ezáltal 945 millió dollárja származott csak ebből a készítőknek.

Ez a szám lényegesen magasabb, mint amit a Fortnite vagy a Pokémon GO képes volt elérni eddig, és a Candy Crush ráadásul folyamatosan növekvő tendenciákat mutat, ezáltal a játékosok 6,5 százalékkal több pénzt költöttek benne 2018-ban, mint a korábbi esztendőben.
3 hozzászólás

Ronalddo

5 napja és 4 órája

Pedig milyen hulladék!

válasz erre

zsenikém

5 napja és 22 órája

Ne szovassatok!

válasz erre

SamsungFan

6 napja

Akkor se szerettem amikor virágkorát élte. Hihetetlen hogy erre valaki költ. Az meg különösen, hogy ennyit!

válasz erre