gabor1017 írta:
Teljesen laikusként.. Véleményem szerint a jelenlegi 4g-nél sem, annak sajátos korlátai miatt léteznek az online játék instabilitásai, hanem mert a hálózat nagyon sok esetben nem képes az állandó stabil működésre. (pl. : PS4 remote play) Korlátlan mobilinternet mellett sem élvezetes a tartos online játék. Tapasztalatom szerint, ennek oka nem a 4g, hanem annak instabil működés (Szeged belvárosában is). Számomra érdekes lett volna, ha a cikk kitér arra, hogy pontosan miért is lesz stabilabb a hálózat a jelenlegihez képest. (pl.: az eddigitől éltető egyedi infrastruktúra alkalmazása, ami a stabilabb elérést magában hordozza? ) Érdekes felvetésnek találom a játékok méretének növekedésére való következtetést, ami szerintem lehetséges is, de hogy ez az 5g miatt lenne,? ezt már vitatnám. Én korlátlan 4g mellett most is leszedem, ha meg tehetem wifi-n keresztül lépem ezt meg. A játék fejlesztők számára emiatt új út bontakozna ki? (ez csak egy szubjektív, laikus nézőpont)
hozzászólás