Second World War játékteszt

2018. augusztus 24.
44.8161
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
A kiváló mobilos stratégiák sajnos olyan ritkák manapság, mint a fehér holló, ennek az oka pedig leginkább talán a kis képernyőben keresendő, hiszen ehhez a stílushoz elengedhetetlen, hogy jól átlássuk a csatateret, ahol nem ritkán tucatnyi sereg is megfordulhat egyszerre. Bár sokan próbáltak jó mobilos stratégiát alkotni, a legtöbben azonban belebuktak a dologba annak ellenére is, hogy akadt azért pár emlékezetes cím.


Szerencsére a Second World War is ezt a tábort erősíti, illetve fogja majd egyszer, hiszen bár iOS-re már elérhető, Androidra még csak egy béta változatát tudtuk tesztelni, ezáltal kizárólag a szovjet kampányba kaptunk betekintést, holott a második világháborús körítéssel dolgozó alkotásba a japánok, az amerikaiak és a németek is bekerülhetnek egy-egy küldetéssorozattal. Ezt leszámítva is sikerült azonban kellemes élményeket hagynia bennünk a játéknak!

Second World War játékteszt - 2. kép

Ennek az oka egyrészt véleményem szerint a tálalás, hiszen egészen pofás grafikát dobtak össze a fejlesztők, és bár a térképek zsebkendőnyiek, sőt egységből sem lehet több tucat egyszerre a képernyőn, a tereptárgyak vagy a harcjárművek kidolgozása azonban egyszerűen briliáns lett, azonnal megalapozta a hangulatot. Akárcsak a kapcsolódó küldetések, noha nagy sajnálatomra ezeket maximálisan a mobilos közönség igényeihez igazították hozzá.

PC-s legendákon edzett szemeimnek ugyanis furcsák voltak az egy-két perc alatt átélhető bevetések, sőt mi több, a többször újrahasznosított térképek azt a hatást keltették bennem, hogy az egyjátékos élmény csak egy parasztvakítás, egy képmutatás, hogy ezt is oda lehessen írni az áruházak oldalaira, de valójában az összes feladat teljesítése nem tart tovább 30 percnél, ami normál esetben egyetlen küldetéshez is kevés lenne.

Second World War játékteszt - 3. kép

Persze a készítők azért igyekeztek feldobni az élményt, ezáltal például a kampány során folyamatosan fejleszthetjük főhadiszállásunkat, oldhatjuk fel az újabb és újabb egységeket, előbb a fegyveres gyalogságot, aztán apránként eljutunk az erős páncélosokhoz is, miközben csak mi - illetve a pénztárcánk - dönti el, hogy milyen haderővel állunk ki az ellenféllel szemben.

Magasabb szinteken érezhetően a költekezésre épít a játék, de mindez csak az egyjátékos kampányban figyelhető meg, a PvP módban ilyesmit biztosan nem tapasztalunk majd, hiszen itt hús-vér játékosok csapnak össze egymással, aminek az élménye sokkal jobban közelít a nagyobb PC-s csatározásokhoz.

Second World War játékteszt - 4. kép

Nyilván hazugság lenne azt állítani, hogy a Second World War egy tökéletes játék, de mobilokon jelenleg az egyik legjobb stratégiának tekinthetőm különösen a második világháborús közegben. Nyilván a Total War: Rome és az érkező C&C úgy billentik fenéken a dobogóról, ahogyan azt kell, ellenben addig eltölthetünk vele pár kellemes percet.

A Second World War elérhető itt: Google Play | iOS App Store
6 hozzászólás

fonemaker

7 éve, 3 hónapja és 27 napja

Teszt alapján rohadt jó! le is szedem gyorsan, megvan a délutáni móka! mosolygó smiley

válasz erre

Mendez

7 éve, 4 hónapja

Nem sokat toltak még vele, de annyi is elég volt hogy igazoljam ami a tezstben van: ez a játék nagyon jó lett és igazi hiánypótló!

válasz erre

Mordorer

7 éve, 4 hónapja

Hoppáhoppá! meglepett smiley Ez nagyon tetszetős! mosolygó smiley

válasz erre

Gólem

7 éve, 4 hónapja és 1 napja

Ideje volt egy normális stratégiai játéknak már mobilra is.

válasz erre

SamsungFan

7 éve, 4 hónapja és 1 napja

Végre egy jó stratégia mobilra! Nagyon ritka!

válasz erre

Vidoros

7 éve, 4 hónapja és 1 napja

Ez de komoly. meglepett smiley Ki kell próbálnom!

válasz erre