Az új szabályozás pontosan azt jelenti, hogy az érintett felhasználók nem láthatnak majd semmilyen reklámot a platformon. Mivel a Roblox felhasználói bázisa főleg fiatalokból, különösen 13 év alattiakból áll, ezért a reklámoknak való kitettségük a platform kritikusainak egyik fő vitapontja volt.
Egyesek rámutattak, hogy ezek a szabályok nem tűnnek elégségesnek, hiszen például októberben kiderült, hogy bármelyik hirdető, aki egy hirdetést mindenki számára megfelelőnek jelölt meg, továbbra is elérte azt a sok gyereket, akiknek a beállításai nem blokkolták ezt.
A Roblox törekvése érthető, önszabályozással próbálkoznak, mielőtt még a törvényhozó szervezk közbelépnének. Az új szabályzatuk szerint a hirdetők nem juttathatnak el reklámtartalmat olyan felhasználókhoz, akik nem láthatják azt, beleértve a 13 év alattiak. Ez elég határozottnak tűnik, hogy elég lesz-e, az június 5-én kiderül, amikor a változások életbe lépnek.