A mobiljátékok majdnem felét már a fejlesztés alatt kukázzák

2023. november 26.
27.4101
Egy új kutatás szerint a játékok törlése gyakrabban fordul elő, mint gondolnánk, különösen mobilokon, derül ki a SuperScale felméréséből, amelyben 500 amerikai és angol fejlesztőt kérdeztek.

A kutatás szerint a stúdiók 32 százaléka hajtott végre elbocsátásokat az elmúlt 12 hónapban, a stúdiók 40 százaléka pedig kiszervezte a fejlesztési feladatokat az elmúlt 1 évben. A gyűjtögethető kártyajátékok és a hiperalkalmi fejlesztői voltak a leginkább érintettek.

A stúdiók mindössze egyharmada mondta azt, hogy nem kellett elbocsátásokat végrehajtania, leépítenie vagy bezárnia. A fejlesztők elmondása alapján a mobiljátékok 83 százalékát három éven belül leállítják és mindössze 5 százalékuk kap hét éven túli támogatást.

A felmérésből az is kiderül, a mobiljátékok 43 százalékát a fejlesztés során, még a megjelenés előtt törlik, ami rámutat a mai fejlesztési problémákra. A kudarctól függetlenül a mobiljáték-fejlesztők 78 százaléka inkább új címeken dolgozik.
4 hozzászólás

peter97

3 hónapja, 1 hete

Azta, de kemény. meglepett smiley

válasz erre

fonemaker

3 hónapja, 1 hete és 1 napja

Amik elkészülnek azok meg sokszor csapnivaló minőségűek...

válasz erre

Mendez

3 hónapja, 1 hete és 1 napja

Azta. meglepett smiley Ki gondolta volna.

válasz erre

Chico

3 hónapja, 1 hete és 1 napja

Na ezt nem hittem volna. meglepett smiley

válasz erre