A Warner Bros Discovery (WBD) az élő szolgáltatásra, a mobilpiacra és a free-to-play játékokra szeretne jobban koncentrálni, mert ott látnak növekedési lehetőségeket - erről beszélt a vállalat globális streaming és játékokért felelős vezérigazgatója és elnöke.
Jean-Briac Perrette egy nemrégiben tartott rendezvényen beszélt játékstratégiájukról, elmondta bár az olyan nagy címek, mint a Hogwarts Legacy sikeresek lehetnek, kockázatot is hordoznak. Hogy csökkentsék ezeket, a népszerű franchise-okra koncentrálnak és mobil és free-to-play formátumokra viszik át őket.
Ugyanakkor azt is tervezik, hogy ezen új projektek mellett továbbra is készítenek nagy egyjátékos címeket. Perrette úgy véli, hogy a népszerű márkák és stúdiók birtoklása segíteni fogja őket, és kiemelte az olyan technológiákat, mint a virtuális valóság.
A Warner Bros. már készített néhány népszerű mobiljátékot, mint például az Injustice: Gods Among Us és Mortal Kombat Mobile - úgy tűnik, a jövőben még többre számíthatunk.