A The Wall Street Journal értesülései szerint a Google ismét belemerülhet a játékokba, ezúttal a YouTubeba való integrálással, korábban a Stadiaval próbálkoztak, de nem volt sikeres az üzleti modell és nem találtak elegendő előfizetőt.
A Stadiat januárban, három évvel a megjelenése után zárták be, akkor azt mondták, hogy a technológiáját átviszik más Google-termékekbe. Úgy tűnik, ez megérkezett bizonyos mértékig, ugyanis most egy olyan koncepciót tesztelnek, amelyben a YouTubeon videojátékokat lehet játszani.
A hírek szerint jelenleg a Stack Bounce arcade játékot tesztelik a videómegosztón, amiben téglákat kell szétzúzni labdákkal. Így ez a technológia inkább a mobilos játékokra fog koncentrálni, mint a nagy AAA produkciókra, amelyekkel a Stadia próbálkozott.
Ez egy válasz lehet a Netflixes játékokra, a Google nem akar lemaradni, de még nincs kimondott terv arra, hogy ezt a közeljövőben bevezetik. Mivel még csak tesztelés alatt áll, az sem ismert, hogyan csinálna belőle pénzt a vállalat.