Az európai játékosok többsége szerint sok reklám izgalmasabb, mint maga a játék

2023. április 08.
47.1401
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
A Nexters cég új kutatása a megtévesztő reklámok világába és az ilyen hirdetések fogyasztókra gyakorolt hatásába mélyült el, kiderült, világszerte a játékosok 71-77,2 százaléka vett észre félrevezető hirdetéseket.

Az Egyesült Államokban és Európában a játékosok közel 75 százaléka "egyetért", vagy "inkább egyetért" azzal, hogy sok félrevezető reklám izgalmasabb, mint a tényleges játék. A legtöbben úgy nyilatkoztak, hogy a fejlesztők szerintük a félrevezető reklámokra támaszkodnak, hogy növeljék a letöltéseket és az alkalmazáson belüli vásárlásokat, valamint hogy egy nem túl meggyőző játékot frissnek és vonzónak tüntessenek fel.

A kirakós és scape játékok, a Hero Wars, az Ebony és a State of Survival szerepeltek az első öt olyan játék, vagy műfaj között, amelyben a játékosok a leginkább csalódtak egy félrevezető reklámot követően. A 18 év alatti játékosok minden régióban kisebbségben voltak, egyik sem haladta meg a 2,5 százalékot és az amerikai, az európai és a brazil játékosok átlagosan több mint 18 órát játszanak hetente.

A felmérésben az amerikaiak 58 százaléka jelölte meg a casual játékokat kedvencének, ezzel szemben a brazil (63%), a japán (50%) és az európai (49%) játékosok mind az RPG-ket és az MMORPG-ket válaszolták. Nem meglepetés, de különösen Japánban a legnagyobb az elérhető RPG-címek aránya, az európai játékosok a kompetitív és a lebilincselő mechanika kombinációjához vonzódnak a műfajon belül.
3 hozzászólás

peter97

2 éve, 4 napja

Hát ezek hülyék! röhögő smiley

válasz erre

SamsungFan

2 éve, 4 napja

Na az a kemény. röhögő smiley

válasz erre

Bencus86

2 éve, 4 napja

"sok félrevezető reklám izgalmasabb, mint a tényleges játék"

Hát ezek nem normálisak! röhögő smiley

válasz erre