Az Egyesült Államokban és Európában a játékosok közel 75 százaléka "egyetért", vagy "inkább egyetért" azzal, hogy sok félrevezető reklám izgalmasabb, mint a tényleges játék. A legtöbben úgy nyilatkoztak, hogy a fejlesztők szerintük a félrevezető reklámokra támaszkodnak, hogy növeljék a letöltéseket és az alkalmazáson belüli vásárlásokat, valamint hogy egy nem túl meggyőző játékot frissnek és vonzónak tüntessenek fel.
A kirakós és scape játékok, a Hero Wars, az Ebony és a State of Survival szerepeltek az első öt olyan játék, vagy műfaj között, amelyben a játékosok a leginkább csalódtak egy félrevezető reklámot követően. A 18 év alatti játékosok minden régióban kisebbségben voltak, egyik sem haladta meg a 2,5 százalékot és az amerikai, az európai és a brazil játékosok átlagosan több mint 18 órát játszanak hetente.
A felmérésben az amerikaiak 58 százaléka jelölte meg a casual játékokat kedvencének, ezzel szemben a brazil (63%), a japán (50%) és az európai (49%) játékosok mind az RPG-ket és az MMORPG-ket válaszolták. Nem meglepetés, de különösen Japánban a legnagyobb az elérhető RPG-címek aránya, az európai játékosok a kompetitív és a lebilincselő mechanika kombinációjához vonzódnak a műfajon belül.