A The Battle of Polytopia 2016-ban még Flash-játékként debütált, azóta megjelent a Steamen, Switchen és a Tesla autókban, valamint saját szuvenír üzlete is van Stockholmban, azonban mobilon aratta a legnagyobb sikert.
A Midjiwan független stúdió bejelentette, hogy csak mobilon 20 millió letöltést gyűjtöttek össze a The Battle of Polytopiahoz, amely nem rossz egy 4x-es stratégiai játékhoz képest. A varázsa abban rejlik, hogy nem használ játékbeli fizetőeszközt, csak bővítéseket és kozmetikumokat kínál, mindezt úgy, hogy ingyenesen elérhető.
Christian Lövstedt, a Midjiwan ügyvezetője így fogalmazott a mérföld kapcsán:
A több mint 20 millió játékos elérésével bebizonyítottuk, hogy nem kell agresszívan monetizálni ahhoz, hogy egy mobiljáték sikeres legyen. Valójában pontosan ezért sikeres a játékunk - mi a nagyszerű játékmenetre összpontosítunk, nem pedig az üzleti modellre. Ezek az értékek a jövőben is megmaradnak, ahogyan tovább növekszünk a különböző platformokon és felfedezzük a Polytopia univerzum lehetséges jövőbeli címeit.