Mindig örömmel mutatunk be olyan mobiljátékokat, amelyek a semmiből érkeznek, rendszerint egy tehetséges fejlesztő áll mögöttük, és olyan ötleteket valósítanak meg, amihez foghatót korábban még talán soha nem láttunk.
Ide sorolható a Hang Line is, amely Ed Kay alkotásaként megmutatja nekünk, hogy milyen nagyszerű élmény lehet mobilokon is a dobócsáklyázás művészete, amit emberünk a hegymászás koncepciójával ötvözött, méghozzá oldalnézetes megvalósítással, és pályáról-pályára fokozódó, illetve nehezedő feladatokkal.
A játék lényege, hogy eljussunk a pálya egyik végéből a másikra, amihez hegyeken, völgyeken és szakadékokon kell átverekednünk magunkat, méghozzá realisztikus fizikával, gleccserekkel, jéghegyekkel támadó kecskékkel és más hegyi állatokkal, valamint más egyéb őrültségekkel a középpontban.
A Hang Line egyelőre nem tudni még, hogy mikor érkezik, ellenben az biztos, hogy Androidra és iOS-re is hamarosan beroboghat.