A Roblox közössége 2021-ről 2022-re 20 százalékkal, 58,8 millió felhasználóra nőtt, a legnagyobb növekedést a 17-24 éves korosztály produkálta, amely mintegy 31 százalékos emelkedést ért el.
A játék lassan az online világ kedvence lesz, mivel számos, a platformra épített játéknak ad otthont, valamint valós világbeli zenei előadók fellépéseinek, főleg amikor sok más játék a kovid utáni visszaeséstől szenved. Bár a Robloxot jellemzően a tizenévesekkel hozzák összefüggésbe, a 17-24 éves szegmens az, amit a platform és a hirdetők számára arany lehetőségnek tartanak.
Ők elég fiatalok ahhoz, hogy rengeteg szabadidővel és rendelkezésre álló jövedelemmel rendelkezzenek, de elég idősek ahhoz, hogy ne kelljen aggódniuk a kiskorú felhasználókat érintő aggodalmak miatt. A közelmúltban megjelent a Grief Quest nevelési élmény, amely a fiatalabb felhasználók számára a szeretteik halála miatt érzett gyász kezelését hivatott oktatni.