Az Activision Blizzard nettó bevétele 7,53 milliárd dollár (2 billió 720 milliárd 491 millió forint) volt, szemben a 2021-es 8,8 milliárd dollárral (3 billió 179 milliárd 325 millió forint), ez az előző évhez képest visszaesés, de még így is pozitívnak tekinthető.
Az Activision szegmens bevételei éves szinten mintegy 60 százalékkal nőttek a Call of Duty Mobile teljesítményének köszönhetően. A játékosélmény javításának és a népszerű szezonális tartalmaknak köszönhetően a CoD Mobile eladásai éves szinten kétszámjegyű növekedést mutattak és új negyedéves csúcsot értek el.
A Blizzard esetében a bevételek az előző évhez képest mintegy 90 százalékkal nőttek. A Candy Crush franchise élen járt a bevételszerzésben, amelyek éves szinten 9 százalékkal nőttek. További érdekesség, hogy a Candy Crush volt a legnagyobb bevételt hozó sorozat az amerikai App Storeokban 22 egymást követő negyedévben.
In Q4, we came together and conquered:
? Activision Blizzard (@ATVI_AB) February 6, 2023
???? Assembled the squad for #MW2 and dropped into #Warzone2
???? Fought for the future in #Overwatch2
???? Explored the Dragon Isles in #Dragonflight
???? Celebrated #10YearsofFun with @CandyCrushSaga
GGs everyone. https://t.co/lC9gvMMWHP