A Roblox-felhasználók csak 2023 első három hónapjában összesen 14,5 milliárd órát töltöttek a játékban, a vállalat első negyedéves pénzügyi beszámolója szerint naponta átlagosan 66,1 millióan csatlakoztak.
Így már nem is meglepő, hogy a vállalat ebben a negyedévben több mint 665 millió dolláros (226 milliárd 35 millió forint) bevételt ért el, ez 22 százalékos növekedést jelentett a Roblox számára 2022-es év első negyedévéhez képest. Ugyanakkor rengeteg pénzt is veszített, a nettó veszteség ebben a negyedévben 268,3 millió dollárt (91 milliárd 195 millió forint) tett ki.
Az első negyedéves pénzügyi eredményekből azt is megtudhatjuk, hogy a 13 év alatti felhasználók 5,9 milliárd órát töltöttek a játékkal, ami 10 százalékos növekedést jelent a 2022-es pénzügyi év első negyedévéhez képest. A 13 év feletti játékosok viszont 8,3 milliárd órát töltöttek a címmel, ami 33 százalékos növekedést mutat - a 13 év felettiek tehát több időt töltenek a játékkal, mint a fiatalabb korosztály.
A Robloxot játszó különböző régiókról is kapunk némi információt, Kanada és az USA a negyedévben eltöltött 14,5 milliárd órából 3,4 milliárdot tett ki. Az Ázsia-csendes-óceáni térség játékosai töltötték a legtöbb időt a játékkal, 4 milliárd órát, Európában 3,1 milliárd órát töltöttek a Robloxon, ez 21százalékos bővülést jelent.