A Tencent nemrégiben megjelent Dungeon & Fighter című mobiljátéka a világ legnagyobb piacán, Kínában mindössze 10 nap alatt átlépte a 100 millió dolláros (37,1 milliárd forint) bevételt - derül ki a Sensor Tower adatelemző cég friss jelentéséből.
A május 21-én megjelent játék már abban a hónapban az első helyen állt a mobiljátékok globális bevételi listáján és a 8. helyen az összes bevétel tekintetében. Az RPG az első hónapban 270 millió dollár bevételt szerzett iOS-en és Kína legtöbbet letöltött játéka lett.
Az indulás első 10 napjában pedig meghaladta a Tencent más népszerű címeinek, a Honor of Kings-nek és a PUBG Mobilenak az együttes bevételét. Ez a növekedés hozzájárult a Tencent mobiljátékokból származó bevételeinek 12 százalékos emelkedéséhez májusban a Sensor Tower szerint.
A Dungeon & Fighter Mobile 2022 márciusa óta elérhető Dél-Koreában is és kivételesen azért maradt el a kínai megjelenés, mert az ország ideiglenesen befagyasztotta az új játékok engedélyezését.