A Squad Busters, a Supercell MOBA RTS játéka az első harminc napban 24 millió dollár nettó bevételt (8,6 milliárd forint) és 40 millió telepítést hozott, Amerikában, Indonéziában, Brazíliában, Törökországban és Dél-Koreában a legnépszerűbb.
Bár ezek a számok lenyűgözőek, a 24 millió dolláros nettó bevétel jóval kevesebb, mint a Brawl Stars 43 millió dolláros bevétele a 2018-as megjelenés első harminc napja alatt. A Clash Royale eközben több mint 115 millió dollárt szedett be az első harminc napjában, még 2016-ban.
A telepítések is csökkenő tendenciát mutatnak: az első héten 30 millió volt a csúcs, majd a harmincnapos időszak végére öt alá csökkent. Az is igaz, hogy a Squad Busters jól illeszkedik a Supercell portfóliójába, így érdemes figyelni, hogyan teljesít a cím a jövőben.