A Super Mario Run összességében messze nem lett egy akkora sikertörténet, amekkora lehetett volna, hiszen a Nintendo a közvéleményre fittyet hányva fizetős címként hozta el Androidra és iOS-re is a játékot, ami azért ennek ellenére is termelt nekik pár milliót.
A Sensor Tower legfrissebb beszámolójából megtudtuk ugyanis, hogy két év alatt 60 millió dollárt hozott a Nintendo számára a Super Mario Run, aminek 77 százalékát ráadásul iOS-en teljesítette, ami két dologból kifolyólag sem meglepő.
Egyrészt ugyanis Mario első mobilos kalandja legalább 6 hónappal előbb megjelent az App Store kínálatában, másrészt pedig az anyagiak tekintetében az iOS-re is elérhető játékok rendre jobban teljesítenek, mint Androidos változataik.
Érdekesség, hogy a Super Mario Run pénzt is költő játékos bázisának csak a 43 százaléka az Egyesült Államok területén él, de 17 százalékra tehető a japán rajongók mennyisége is.