Az ikonikus sorozat, amióta az első rész 2009-ben megjelent, jól ismert címmé és márkává vált, a játék arca pedig az évek során nem más volt, mint Red, a piros színt viselő madár, őt a kezdetek óta egyöntetűen összekapcsolják mindennel, ami az Angry Birdshöz kapcsolódik. Eeva Aaltonen arra a kérdésre, hogy mi a legnagyobb cél a franchise körül, elmondta, hogy a csapat törekvése az, hogy Red egyfajta kabalává váljon a mobiljátékok világában.
Mindezt a játéknak a mobiljátékok korai időszakához való kötődésére és a játék népszerűvé tételében játszott szerepére tekintettel gondolták így. Ami a kihívásokat illeti, Aaltonen hozzátette, ha azt nézzük, hogy az Angry Birds már túl van a fénykorán és többé-kevésbé már világszerte ismert, nehéz lesz tovább emelni a játék népszerűségét és kiszolgálni a nagyközönséget.
Kétségtelenül nagy kihívás elérni azt az ambiciózus célt, hogy Red, az Angry Birds arca a mobiljátékok "kabalájává" váljon. Ennek oka, hogy nagyon sok hasonlóan ikonikus játék létezik, de maga a célkitűzés és a törekvés mindenesetre dicsérendő.
????????? ???? Read a new interview with Rovio's Head of Brand Operations, Eeva Aaltonen, about leading the future of the iconic Angry Birds brand, making Red a mascot for mobile gaming and bringing joy to millions of engaged Angry Birds fans. Read more here! https://t.co/HJQD3yQ3JA pic.twitter.com/Y5VwCclOdm
? Rovio (@Rovio) January 27, 2023