Bár a világ legegyszerűbb és legnagyobb kliséjét felölelő műfaját állította a középpontba, de valamiért mégis elképesztő népszerűségre tudott szert tenni a Candy Crush-sorozat, amihez a Mashable információi szerint nemsokára saját merchandise termékek készülhetnek.
Az öt évvel ezelőtt megjelent játék fejlesztője, avagy a King ugyanis megállapodott a Moschino csapatával arról, hogy a jövőben a Candy Crush által ihletett fürdőruhák, hátizsákok és telefontokok kerülhessenek a boltok polcaira - amiket siker esetén újabb termékek követhetnek majd.
A sikerben azonban őszintén kételkedünk, hiszen a Moschino többi termékéhez hasonlóan a Candy Crush merchandise cuccai leginkább újgazdagoknak készültek, ezáltal például a képen megcsodálható táska potom 600 dollárba - mintegy 175 ezer forintba -, a bikini pedig 300 dollárba - nagyjából 87 ezer forintba - kerül.