Ebből 40,9 milliárd dollárt a játékalkalmazások tettek ki és világszerte 76,8 milliárd alkalmazást töltöttek le a két áruházból, ami 3,2 százalékos növekedést jelent 2022 első félévéhez képest. Ezek a Data.ai legfrissebb jelentéséből derülnek ki, amely megállapítja, hogy a tavalyi lassulás után idén növekedési pályára állt az ipar.
Az iOS-felhasználók 43,5 milliárd dollárt költöttek, ami 6 százalékos növekedést mutat, ezzel szemben az Androidos bevételek 24 milliárd dollárt tettek ki 2023 első félévében, ami szintén 6 százalékos növekedést jelent ugyanezen időszakhoz képest.
A letöltések tekintetében ismét a Google Play végzett az élen 58,7 milliárddal, ami 1 százalékos emelkedés, az App Storeból 18,1 milliárd letöltés volt, itt viszont 10 százalékos a növekedés.
Who doesn?t love a rebound? Our latest H1 2023 report shows global in-app spending has grown 5% year-over-year to a record $67.6 billion.
— data.ai (@dataai) July 12, 2023
Get the latest on growth in worldwide app spending with https://t.co/TH8VAU8Emi: https://t.co/79yGjwW7ao#mobilegrowth #mobile pic.twitter.com/FgjQqjpmzq