Phil Spencer lényegében megerősítette azt, amiről már év elején is beszélt, miszerint a közeljövőben a mobiljátékok piacán tesznek lépéseket. Terveik szerint a mobilos címekkel sokkal nagyobb csoportot vonzanak majd a márkájukhoz és a platformok sokfélesége miatt sokkal életképesebbek lesznek a termékeik és projektjeik.
Az elsődleges céljuk az Activision Blizzard felvásárlása, amely a Call Of Duty mobil franchise tulajdonosa, valamint a King, a Candy Crush IP mögött álló fejlesztő, amely szintén az Activision-üzlet része. Még azt is kijelentette, hogy a felvásárlás mögött főleg a mobiljáték-képességük áll, ami a Microsoft Xboxából hiányzik.
Elmondta, hogy nincs "B" terv a mobiljátékokra, a vállalat mindenképpen meg akarja vetni a lábát a piacon és a korábban már említett Xbox Mobile Gaming App Store meg fog valósulni. Hozzátette, optimisták az üzletet illetően és hogy ez lesz az az áttörés, amire jelenleg szükségük van ahhoz, hogy a mobiljátékok piacát meghódítsák.