Kereskedelmileg nem lettek sikeresek a konzol minőségű AAA címek iOS-en

2024. július 01.
26.7821
Az Apple az elmúlt időszakban olyan játékokat mutatott be, mint a Resident Evil 4, a Resident Evil 7, a Death Stranding és az Assassin's Creed Mirage, amelyek mind csúcskategóriás iPhone-okon és iPadeken futnak.

Az Appmagic adatai szerint, még a legoptimistább bevételekkel számolva is azonban mind a négy cím kereskedelmi kudarc. Az Assassin's Creed Mirage 279 ezer letöltésből 221 ezer dolláros (81 millió forint) bevételre tett szert, vagyis körülbelül 5750 játékos fizetett a teljes verzió feloldásáért.

A Resident Evil 4 710 ezer letöltésnél tart és eddig körülbelül 347 ezer dollárt (127,6 millió forint) hozott, így a megjelenés óta eltelt hat hónap alatt mindössze 15 ezer ember oldotta fel. A Village körülbelül 817 ezer letöltéssel és 420 ezer dolláros (154,5 millió forint) bevétellel áll, nagyjából 34 ezren vettek még a teljes változatot.

A Death Stranding az Appmagic becslése szerint eddig 348 ezer dollárt (128 millió forint) keresett, ami azt jelenti, hogy körülbelül 23 ezer letöltésnél tart. Andrei Zubov, az Appmagic tartalomért felelős vezetője arra hívta fel a figyelmet: a prémium indie mobiljátékok általában 5-10 dolláros áron kaphatók, ez az árkategória jobban illeszkedik a mobiljátékosok átlagos költési szokásaihoz.
5 hozzászólás

bekecs

8 hónapja, 1 napja

szerintem túl drága, ennyi az egész

válasz erre

Mendez

8 hónapja, 1 napja

Nahát.

válasz erre

Mordorer

8 hónapja, 2 napja

Ahogy az előttem szólók is írták, beteg az ár.

válasz erre

Chico

8 hónapja, 2 napja

Konzoláron mobiljátékot.... Nem jó az út. 3-4 ezer forint még oké egy ilyen minőségű játékért, de azért ne legyenek már őrültek.

válasz erre

fonemaker

8 hónapja, 3 napja

Nyilván, hiszen horror áron jöttek, drágábban mint PC-n. Nem tudom mit vártak.

válasz erre