Szerencsére 2019 nagyon jó év volt abból a szempontból, hogy rengeteg kiváló alkotás látta meg a napvilágot, így igazán nagy csalódásunk azért nem volt, de akadt néhány olyan cím, ami miatt ezért vagy azért szívünk szerint inkább földhöz vágtuk volna a telefonunkat. Ebből állítottunk össze most egy ötös listát nektek. Lássuk!
Pandea Stones
Egyenesen kukába való próbálkozásnak, az év legnagyobb csalódásának neveztük játéktesztünkben a Pandea Stones-t, amiről elárulunk egy kis kulisszatitkot: talán az egyetlen olyan mobiljáték volt az évben, amit egyszerűen képtelenek voltunk 30 percnél tovább tesztelni, mert teljességgel irányíthatatlan volt az egész, de ami még nagyobb kellemetlenséget okozott, hogy a játékmenet, a tartalom tekintetében is egy nagy semmi volt az egész. Nem is értjük, hogyan gondolták a fejlesztők
Draw Rider 2
Majdhogynem értékelhetetlen. Így zártuk korábban Draw Rider 2 játéktesztünket, méghozzá nem véletlenül, hiszen szinte teljesen játszhatatlan volt ez az egyensúlyozáson alapuló bicajos őrület. Bár nagyon próbálkoztunk, nagyon kitartóak voltunk, azonban annyira nehéz volt terelgetni hősünket, hogy sokszor még a saját otthonából sem tudtuk kitessékelni és eljuttatni a kerékpárjához. Ha alkoholista-szimulátorként reklámozták volna, ujjongtam volna örömömben, de így...
NBA Now
A Gamevil neve korábban egybeforrt a minőségi mobiljátékokkal. Az NBA Now azonban minden volt, csak éppen minőségi nem. Bár érdekes irányt jelöltek ki a készítők ezzel a taktikus megközelítéssel, a reflexekre épülő kosarazással, azonban a végeredmény egyenesen borzasztóra sikeredett. Sem a minőség, sem a játékmenet kidolgozottsága nem volt valami jó, így hatalmas pofára esésként tudtuk értékelni csak. Dacára a sok licencelt tartalomnak, képtelenek voltunk elfogadni ezt az újító szándékot, mert látványos zsákutcába terelték a kosárlabdás játékok élményét.
Smite Blitz
A Smite Blitz részünkről az idei esztendő egyik legjobban várt mobiljátéka volt, hiszen a népszerű Smite alapján készült alkotástól azt vártuk, hogy elhozza közénk az ismert MOBA élményét. Bár a kapcsolódó fantáziavilágot sikerült átültetni a kis képernyőre, azonban a végeredmény minden lett, csak éppen MOBA nem. Ha azt mondjuk, hogy gyakorlatilag semmi dolgunk sem volt a játékban, akkor egy fikarcnyit sem hazudunk, hiszen a Smite Blitz egy automatikus küzdelmekkel nyakon borított mozizás lett, semmi több. Nem is értjük...
Om Nom: Merge
Nagyon bíztunk a Cut the Rope fejlesztőiben, hogy így az év végén meglepnek minket valami kreatív különlegességgel, és az Om Nom: Merge alapötlete még jó is volt, azonban a gyakorlatban csúnyán leszerepelt az alkotás. Olyannyira, hogy nulla kreativitás, nulla egyedi ötlet szorult az egészbe, gyakorlatilag az automatizált mechanizmusok itt is megölik az egészet, miközben nekünk gyakorlatilag szinte semmit sem kell csinálnunk, csak ide-oda húzkodnunk a különleges lényecskéket. A ZeptoLab srácaitól ennél az sokkal többet vártunk!
Te melyik mobiljátékban csalódtál idén a leginkább?